Regulamin obozów dziecięcych
Uczestnik obozu zobowiązany jest stosować się do poleceń wychowawców oraz do regulaminu obozu i ośrodka,
w którym obóz jest organizowany.
Uczestnik obozu zobowiązany jest zabrać ze sobą aktualną legitymację szkolną.
Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za sprzęt elektroniczny i inne rzeczy pozostawione bez opieki podczas
obozu i w trakcie podróży.
W czasie obozu niedozwolone jest:
• posiadanie oraz spożywanie wszelkich napojów alkoholowych, środków odurzających oraz wyrobów tytoniowych.
• wprowadzanie na teren zakwaterowania osób postronnych bez uprzedniej zgody osoby z kadry.
• samowolne oddalanie się z terenu obozu.
Powyższe zakazy obowiązują wszystkich uczestników obozu bez względu na wiek. Za nieprzestrzeganie tych zakazów uczestnik obozu zostanie upomniany, odsunięty czasowo od zajęć lub skierowany do prac porządkowych z jednoczesnym poinformowaniem rodziców (dotyczy osób niepełnoletnich). Drugie upomnienie jest równoznaczne z usunięciem uczestnika z obozu. W rażących przypadkach kierownik obozu może od razu podjąć decyzję o usunięciu uczestnika. W takim przypadku rodzice lub opiekunowie zobowiązani są odebrać uczestnika na własny koszt i we własnym zakresie.
Rodzice lub opiekunowie ponoszą odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez uczestnika podczas podróży i w trakcie pobytu na obozie.
Choroby i kontuzje uczestnicy zgłaszają wychowawcom. Wszelkie problemy ze zdrowiem (w tym alergie) należy zgłosić kadrze.
W czasie zajęć, ze względu na bezpieczeństwo, uczestnicy zobowiązani są ściśle stosować się do poleceń kadry.